Aquest diumenge 12 de novembre el programa de Televisió de Catalunya, Signes dels Temps, emetrà una entrevista a Mn. Norbert Miracle, rector del Seminari Major Interdiocesà de Catalunya i diversos testimonis de seminaristes.

El Seminari Major Interdiocesà és una institució formativa de l’Església catalana on estudien  seminaristes dels bisbats de Tarragona, Girona, Lleida, Solsona, Tortosa, Urgell i Vic. Com viuen els futurs preveres de Catalunya? Quina formació reben els joves que volen ser capellans? El programa, que s’emetrà aquest diumenge a les 10.00 h, donarà resposta a aquestes i d’altres preguntes. Un cop emès també es podrà veure a través de la pàgina web del programa, www.ccma.cat/tv3/signes-dels-temps.