-‘Als 4 vents’ (Glossa del Sr. Arquebisbe): Una gran família
-Jornada de Germanor 2017: «Un compromís molt necessari» per Daniel Sobradillo, ecònom diocesà
-Acollida de la imatge pelegrina de Fàtima a l’arxidiòcesi (del 27 al 30 d’octubre de 2017)
-Inauguració de l’exposició «De Tarragona a Tournai: Arqueologia de les primeres catedrals d’Europa»
-En un minut: Inauguració del curs 2017-2018 del Seminari Major Interdiocesà de Catalunya / Nova formació Alpha a Tarragona / Nou projecte a Montblanc: les estances de l’antic convent de la Mare de Déu de la Serra es convertirà en una hostatgeria.
-Tarraconense: Nota de la reunió n. 224 de la Conferència Episcopal Tarraconense celebrada a Barcelona
-Lectures del diumenge XXXII durant l’any
-Mirada endins: Comentari de Fra Bernat, monjo del Monestir de Poblet (O. Cistercenc)