Programa de ràdio «EL CAMPANAR» 04-11-2018
Produït pel Dpt. de MCS de l’Arquebisbat de Tarragona

Iniciem el programa fent a la Jornada de Germanor, una campanya que cada anys recorda ens recorda que el sosteniment pastoral i econòmic de l’Església es una tasca de tots.

Carta dominical d’aquesta setmana «Als Quatre Vents» de l’Arquebisbe Jaume Pujol que ens parla de «La fidelitat eterna».

Podeu escoltar «L’evangeli del diumenge» XXXI durant l’any i tot seguit el comentari de Mn. Joan Magí

A l’espai de «l’entrevista» parlem amb el President de Càritas Catalunya Sr. Francesc Roig en motiu de la presentació de la Memòria 2017 de les Càrites diocesanes amb seu a Catalunya.

Obrim el bloc de «Notícies» fent-nos ressò de la recent inauguració de les monumentals portes de l’orgue de la Catedral després del procés de restauració.

L’església parroquial de Sant Llorens del Rocafort ha recuperat el seu esplendor original després d’un període de tres anys de restauració.

I tanquem el bloc de notícies amb la proposta de contes sobre els primers cristians que impulsa el Consell Comarcal del Tarragonès.

Acomiadem el programa amb «l’Agenda» de les propostes per les properes setmanes.

Emissions: els dijous a les 23:00 h a Radio Estel (100.6 FM), els divendres a les 13:00 h COPE Tarragona-Reus (93,5 FM) i els diumenges a les 9:00 a Tarragona Ràdio (96,7 FM)