El Sr. Arquebisbe, Dr. Joan Planellas i Barnosell, ha signat amb data de 16 de juliol els següents nomenaments d’organismes diocesans:

–Mn. Marcus Vinicius Teixeira Araújo, director del Secretariat diocesà per al diàleg interreligiós.

–Sr. Santiago Grimau Ferré, cap de publicacions i coordinador del Departament de comunicació i publicacions.

–Sra. Anna Robert Fustero, cap de comunicació del Departament de comunicació i publicacions.

–Mn. Jordi Figueras Jové, delegat diocesà per al clergat.

–P. Mario Buonanno, r.c.j., sotsdelegat diocesà per al clergat.

–Mn. Jordi Vila Borràs, director del Secretariat diocesà per al diaconat permanent.

–Gna. Isabel Gorriz Moreno, d.e.i.c., delegada diocesana per a la vida consagrada.

–Srs. Marcel Pallejà Blay i Betlem Padró Cabello, delegats diocesans per als laics i la família.

–Mn. Joan Miquel Bravo Alarcón, consiliari de la Delegació diocesana per als laics i la família.

–Mn. Jaume Gené Nolla, director del Secretariat per a la pastoral amb els gitanos.

–Sra. Rosa M. Sánchez Cornadó, directora del Secretariat diocesà per als laics/ques amb missió pastoral.

–Mn. Jordi Vila Borràs, consiliari del Secretariat diocesà per als laics/ques amb missió pastoral.

–Sr. Jordi París Fortuny, delegat diocesà per a l’educació i la cultura.

–Mn. Manuel M. Fuentes i Gasó, consiliari de la Delegació diocesana per a l’educació i la cultura.

–Sr. Rafael Muñoz Melgar, director del Secretariat diocesà per a l’ensenyament i l’escola cristiana.

–Mn. Josep M. Gavaldà Ribot, consiliari del Secretariat diocesà per a l’ensenyament i l’escola cristiana.

–Sra. Roser Martín Estepa, delegada diocesana per al patrimoni cultural.

–Mn. Antonio Martínez Subías, assessor per al patrimoni artístic arxidiocesà.

–Mn. Joan Àguila Chavero, delegat diocesà per a l’evangelització, la catequesi i els joves.

–Sra. Marta Ciurana Playà, sotsdelegada diocesana per a l’evangelització, la catequesi i els joves.

–Mn. Antoni Pérez de Mendiguren i Cros, comissionat per al Catecumenat.

–Mn. Joan Francesc Amigó Bartra, comissionat per al Primer anunci.

–Sra. M. de l’Esperança Amill Rocamora, directora del Secretariat diocesà per a l’animació bíblica.

–Srs. Míriam Ramon Mas i Jordi Folch Ras, directors del Secretariat diocesà per a la religiositat popular i el turisme.

–Sra. M. del Mar Cugat Viñes, delegada diocesana per a l’activitat missionera i la cooperació entre les Esglésies i directora diocesana de les Obres Missionals Pontifícies.

–Mn. Víctor Mosquera Ramos, consiliari de la Delegació diocesana per a l’activitat missionera i la cooperació entre les Esglésies.

–Mn. Xavier Roig Rovira, delegat diocesà per a la litúrgia.

–Mn. Rafael Serra Abellà, assessor doctrinal de la Delegació per a la litúrgia.

–Mn. Jaume Gené Nolla, director del Secretariat diocesà per a la música sacra.

–Mn. Rafael Serra Abellà, director del Secretariat diocesà per a les relacions interconfessionals.

–Mn. Joaquim Gras Minguella, comissionat per a les Causes dels sants de l’arxidiòcesi.

–Mn. Borja Martín Sánchez, comissionat per a les Associacions de Setmana Santa de l’arxidiòcesi.

–P. Volodymyr Sabat, C.S.s.R., comissionat per a l’atenció pastoral dels catòlics ucraïnesos de ritu bizantí residents a l’arxidiòcesi.

–Sra. M. Montserrat Esporrín Pons, delegada diocesana per a la pastoral social.

–Mn. Santiago Soro Roca, consiliari de la Delegació diocesana per a la pastoral social.

–Mn. Josep Masdéu Aymamí, consiliari de la Llar Natalis.

–Sr. Òscar Millán Boronat, director del Secretariat diocesà per a l’ecologia i la justícia social.

–Sr. Albert Font Aldaz, consiliari del Secretariat diocesà per a l’ecologia i la justícia social.

–Mn. Agustí Ayats Badia, director del Secretariat diocesà per a la pastoral penitenciària.

–Mn. Robert Otaba Mumbal, consiliari de la Delegació diocesana per a la pastoral de la salut i les persones amb necessitats especials.

–Mn. Lluís Simón Pascual, director del Secretariat diocesà per a l’acompanyament.

Aquests nomenaments es faran efectius a partir del dia 17 de juliol de 2020.