Programa de ràdio «EL CAMPANAR» 04-03-2018
Produït pel Dpt. de MCS de l’Arquebisbat de Tarragona

Iniciem el programa fen referencia als actes organitzats en motiu de les 24 hores per al Senyor.
Glossa dominical de l’Arquebisbe Jaume Pujol «Als Quatre Vents» amb el tema ‘Dia d’Hispanoamèrica’
«L’evangeli del dia» comentaris de les lectures per Mn. Joan Magí
Reflexió de Quaresma del P. Cardona, Delegat de Vida Consagrada de l’Arquebisbat de Tarragona que ens parla sobre ‘La Mirada’
«Notícies»
-Benedicció i inauguració del nou local de Càritas parroquial de Falset
-L’Hospitalitat diocesana ha celebrat recentment la festa de la Mare de Déu de Lourdes a Tarragona
– Comunicat que ha fet públic la Federació de Comunitats Jueves, la Conferència Episcopal Espanyola, la Comissió Islàmica d’Espanya i la Federació d’Entitats religioses evangèliques davant les ofenses als sentiments religiosos.

A l’espai de «L’entrevista» parlem sobre la nova representació de la ‘Passió de la Selva’ que es torna a fer els dies dies 10,11,17 i 18 de març a l’Església Parroquial de Sant Andreu.
i acabem el programa amb els actes d’agenda més destacats de la setmana

Emissions: els dijous a les 23:00 h a Radio Estel (100.6 FM), els divendres a les 13:00 h COPE Tarragona-Reus (93,5 FM) i els diumenges a les 9:00 a Tarragona Ràdio (96,7 FM)