Amb motiu de la celebració de l’Any Vidal i Barraquer, any que s’escau el 150è aniversari del naixement del cardenal, el 75è del seu traspàs a Friburg, Suïssa, i el 40è del retorn de les seves despulles a l’arxidiòcesi, entre d’altres efemèrides, el nou número de la revista dedica un extens monogràfic a la figura del cardenal. Ajuden a aprofundir-hi els articles de Mn. Manuel M. Fuentes, director de l’Arxiu Històric Arxidiocesà de Tarragona, de Mons. Miquel Barbarà, qui fou Secretari General i Canceller de l’Arquebisbat entre els anys 1971 i 1984 i del Sr. Josep Sabaté, periodista, cap del Departament de Mitjans de Comunicació de l’Arquebisbat entre els anys 1983 i 1987.

Com a tema destacat també hi ha la visita pastoral del Sr. Arquebisbe a Kinshasa, a la República Democràtica del Congo (Àfrica) per a conèixer la tasca de la missionera diocesana Isabel Correig i el nou projecte que està impulsant per a millorar la qualitat de vida dels pacients indigents i la celebració de l’Aplec de l’Esperit a Tortosa.

Totes les revistes es poden consultar a la secció Publicacions d’aquest mateix web.