Descarregar arxiu

-Carta dominical de l’arquebisbe Joan Planellas i Barnosell: «Espais de conversa»
-«Les cinc prioritats pastorals per aquest curs (i V)», per Joan Àguila Chavero, pvre., Vicari episcopal de la pastoral
-Agenda: Festa de la Mare de Déu del Claustre, a la Catedral / Conferència «La música litúrgica des dels inicis fins a Trento (I i II)» / Conferència sobre «Sant Josep, experiència de Teresa de Jesús» a l’església de la Mare de Déu del Carme de Tarragona / Projecció de la pel·lícula ‘La sal de la Terra’ al Centre de Lectura de Reus / XIII Jornades interdiocesanes de formació per a catequistes a Montserrat / Eucaristia de cloenda dels 475 anys de la Reial i Venerable Congregació de la Puríssima Sang de Nostre Senyor Jesucrist de Tarragona a la Catedral / Jornada de pregària per les vocacions a l’arxidiòcesi.
-En un minut: Jornada informativa sobre el testament vital / Els joves inicien el curs a Cunit / Inauguració del nou curs acadèmic de l’INSAF / Trobada diocesana de la vida consagrada
-Petita finestra: «La violència de gènere», per Miquel Barbarà i Anglès, pvre.
-Litúrgia de la setmana
-Per a reflexionar: «Desequilibri social», per M. Montserrat Esporrín Pons, delegada diocesana per a la pastoral social
-Nomenaments
-Lectures Diumenge XXXIII de durant l’any