Descarregar arxiu

-Carta dominical de l’arquebisbe Joan Planellas i Barnosell: «L’art de la saviesa»
-In memoriam: Mn. Pere Fibla Palazón, a la casa del Pare
-Celebració d’inici de la fase diocesana del Sínode 2021-2023 a la Catedral
-Preguem amb l’Església
-Agenda: Festa de la Mare de Déu del Pilar a la Catedral / Trobada diocesana de la vida consagrada / Conferència «El Carmel: una família de frares, monges i seglars. Història i espiritualitat»
-En un minut: Menció Honorífica municipal a la Confraria de Sant Bernat Calvó de Reus / Conclouen els treballs d’arranjament de l’Església de Santa Maria de Siurana
-Litúrgia de la setmana
-Per a reflexionar: «La sorpresa, l’adoració i el Sínode», per Andrea Tornielli, director editorial del Dicasteri per a la comunicació
-L’entrevista: Mn. Josep Maria Gavaldà i Ribot, coordinador del curs Exhortació apostòlica Amoris Lætitia: claus per a la seva interpretació: «El curs ens ha d’ajudar a proposar l’alegria i la bellesa del matrimoni cristià en una societat que pateix una greu crisi en l’estabilitat»
-Lectures Diumenge XXVIII de durant l’any
-Mirada endins per Carles Bardou Ciurana, membre de l’equip diocesà de litúrgia