Descarregar arxiu

-Carta dominical de l’arquebisbe Joan Planellas i Barnosell: «Un esperit i un poble»
-Nomenaments
-Agenda: Concert d’orgue a càrrec de Mons. Valentí Miserachs / Eucaristia presidida per l’arquebisbe Joan a l’església parroquial de Sant Jaume apòstol d’Arbeca / Període de matriculació per al curs acadèmic 2021-2022 de l’Institut Superior de Ciències Religioses «Sant Fructuós» / Concert «Nits musicals de la Brufaganya»
-Recurs: «Les lectures dels diumenges i festius, en diversos idiomes»
-Litúrgia de la setmana
-En un minut: Inici de l’Any de la Mare de Déu a Montblanc / Església de Santa Maria d’Ollers / Presentació del llibre «Els museus diocesans i el patrimoni de l’Església catalana durant el franquisme» / Memòries de Mn. Josep Gil i Ribas.
-Lectures Diumenge XXIV de durant l’any
-Mirada endins per Carles Bardou Ciurana, membre de l’equip diocesà de Litúrgia