Descarregar arxiu

-Carta dominical de l’arquebisbe Joan Planellas i Barnosell: «La força de l’amor»
-Papa Francesc: «Amor que esdevé fecund» De l’Exhortació apostòlica postsinodal Amoris Lætitia del papa Francesc (X). Any de la Família
-Agenda: Inscripcions als Cursos Bíblics d’Estiu 2021 / Celebració d’acció de gràcies a la parròquia de Sant Bernat Calvó de Reus / XX Jornades interdiocesanes de responsables de catequesi sobre el tema «El catequista, una missió en equip».
-Publicació: Dios anda entre puntos y comas. Inogés, Mª Cristina – Cordero, Fernando. Ed. PPC, 2021. 240 p.
-En un minut: Inici del 25è aniversari de l’INSAF / Trobada diocesana de catequistes i animadors de joves / Distinció a la Càritas Interparroquial de Salou i al Museu Bíblic Tarraconense / Sopars de la Fam a parròquies de l’Alt i Baix Camp.
-Lectures Solemnitat del naixement de sant Joan Baptista
-Litúrgia de la setmana
-L’entrevista: Rocío Quintanal Franco, responsable dels projectes Raquel i Àngel a l’arxidiòcesi: «Les dones acompanyades en el projecte Àngel acostumen a trobar-se soles, la xarxa social que tenen és mínima o inexistent».
-Lectures Diumenge XII de durant l’any
-Mirada endins per Mn. Josepmanel González, diaca adscrit a St. Miquel de Mont-roig del Camp