Descarregar arxiu

-Carta dominical de l’arquebisbe Joan Planellas i Barnosell: «Esperit, cap on guies les nostres Esglésies?» (7) UNA ESGLÉSIA CORRESPONSABLE
-Quaresma: «Un temps per renovar la caritat», Del missatge del Sant Pare Francesc per a la Quaresma 2021 (i III)
-Recurs: Catequesis per aprofundir en la figura de sant Josep
-Nomenaments del dia 1 de març
-Agenda: Tridu de sant Josep a l’arxiprestat de Tarragona / Eucaristia d’inici de l’Any de la família Amoris Lætitia l’arxidiòcesi.
-Litúrgia de la setmana
-En un minut: Jornada interdiocesana de l’apostolat seglar
-Lectures de la solemnitat de sant Josep
-Preguem amb l’Església