Descarregar arxiu

—Carta dominical de l’arquebisbe Joan Planellas i Barnosell: Ecologia i justícia, a cinc anys de la Laudato si’
En un minut: Millora el règim dels donatius desgravables
Papa Francesc: ‘La vida després de la pandèmia’, nou llibre del Sant Pare
54a Jornada de les Comunicacions Socials: «Perquè ho puguis explicar i gravar en la memòria (cf. Ex 10,2). La vida es fa història»
Vetlles de Pentecosta: Celebracions a la Catedral i al Santuari de la Mare de Déu de Misericòrdia, a Reus
Testimonis del confinament (V): Fra David Renart, monjo de Poblet
25 anys del Concili Provincial Tarraconense: Resolucions conciliars (capítol quart): ‘La comunió eclesial i la coordinació interdiocesana de les nostres esglésies’ (Del llibre “Quadern de treball del Concili Provincial Tarraconense” de Mn. Armand Puig i Tàrrech) i entrevista a Mn. Joan Pujol per la seva tasca en el Concili, princi­palment en la relació amb els mitjans de comunicació i la participació activa en les deliberacions de la Secretaria general.
Vídeo: Missatge d’ànim i esperança dels joves de l’Hospitalitat diocesana de la Mare de Déu de Lourdes als malalts i la gent gran
—Litúrgia de la setmana
—Lectures de la solemnitat de l’Ascensió del Senyor
—Mirada endins per F. Xavier Rius, voluntari a Càritas i al Comitè Óscar Romero