Descarregar arxiu

—Carta dominical de l’arquebisbe Joan Planellas i Barnosell: Construïm «lideratges que marquin camins»
—Comunicat: Constituïda la Comissió diocesana per a fer front als efectes de la pandèmia de Covid-19 (Membres que en formen part)
—Per a saber més: «El Regina Coeli en temps d’epidèmia» per Mn. Enric Mateu i Usach
—Tornem a l’Església: 169 parròquies de l’arxidiòcesi han entrat a la fase 1 del desconfinament
—Tarraconense: Els bisbes de Catalunya valoren molt el treball de les Càrites i la dedicació preferent als més vulnerables (Nota n. 235 de la CET)
—Testimonis del confinament (IV): Antoni Montserrat i Duch, director diocesà del Col·legi Sant Pau de Reus
—25 anys del Concili Provincial Tarraconense: Resolucions conciliars (capítol tercer): ‘Drets personals i socials’ (Del llibre “Quadern de treball del Concili Provincial Tarraconense” de Mn. Armand Puig i Tàrrech)
—Campanya: La Pasqua del malalt
—Retransmissió de les eucaristies dominicals de la Catedral
—Litúrgia de la setmana
—Lectures