Descarregar arxiu

-«Als 4 vents» (Carta dominical del Sr. Arquebisbe): L’entrada a Jerusalem
-Celebració de la missa crismal a la Catedral: Aquest any s’homenatjarà al P. Robert Pascual (50 anys de prevere) i a Mn. Josep M. Gavaldà (25 anys).
-En un minut: Missa d’acció de gràcies a Santa Coloma de Queralt / Recés de Quaresma de l’arxiprestat del Tarragonès Ponent / Recés de Quaresma per animadors de joves
-Càritas: Càritas Diocesana de Tarragona cerca empreses per fer pràctiques
-Educació: «Educar en el compromís social» per Pablo Muñoz, director del Col·legi Sant Pau Apòstol de Tarragona
Preguem amb l’Església: Intenció de pregària del Sant Pare Francesc per aquest mes d’abril
-Joventut: Trobada diocesana de joves a Salou (Ds. 4 de maig)
-Agenda: Conferència quaresmal «Fe, art i música», 10è Viacrucis a Castellvell del Camp, Viacrucis arxiprestal de l’Alt Camp, Eucaristia de la Cena del Senyor a la Catedral, Sermó de la Passió o ‘de la Bufetada’ a la Catedral, Solemne funció de l’Agonia a l’Església Prioral de Reus, Viacrucis a La Selva del Camp, Viacrucis a Valls, Les 7 Paraules a Riudoms, Jornada de portes obertes al Museu Bíblic Tarraconense, Solemne Vetlla Pasqual a la Catedral i Anada a la Vetlla de Santa Maria de Montserrat.
-Lectures del Diumenge de Rams
-Mirada endins: Comentari de Mn. Lluís Simón Pascual, rector de Masllorenç i Rodonyà.