Descarregar arxiu

-«Als 4 vents» (Carta dominical del Sr. Arquebisbe): Lliçons de Marià Mullerat
-Quaresma: Missatge del Sant Pare Francesc per a la Quaresma 2019
-Publicació: «Elogi de la set» de José Tolentino Mendonça
-En un minut: Signatura del conveni marc entre el Museu Bíblic Tarraconense i el Museu Diocesà de Tarragona / Conferències sobre el beat Marià Mullerat / Dia de l’Esperit del Curs Alpha / Conferències quaresmals
-Agenda: Missa d’acció de gràcies per la beatificació a Arbeca / Eucaristia per la vida / Conferència quaresmal «Actituds de conversió envers el nostre món» / Recés de Quaresma per a animadors a Reus / Recés de Quaresma a Torredembarra organitzat per l’Hospitalitat diocesana de la Mare de Déu de Lourdes / Missa d’acció de gràcies per la beatificació a Santa Coloma de Queralt.
-Iniciativa de les 24 hores per al Senyor a Tarragona, Reus i Valls
-Lectures del Diumenge III de Quaresma
-Lectures de la solemnitat de l’Anunciació del Senyor
-Mirada endins: Comentari de Mn. Lluís Simón Pascual, rector de Masllorenç i Rodonyà.