Descarregar arxiu

-«Als 4 vents» (Carta dominical del Sr. Arquebisbe): Dia de les nacions americanes
-Beatificació de Marià Mullerat i Soldevila: De la vida i obra de Marià Mullerat (VI), extret del llibre «Homenatge a Marià Mullerat i Soldevila» i petició de col·laboració amb les despeses de la beatificació.
-Petita finestra: «Esperit, què demanes a la nostra Església?» per Mn. Miquel Barbarà.
-En un minut: II Aplec de mestres i professors cristians / 4a Jornada interdiocesana de pastoral juvenil / Jornada interdiocesana d’apostolat seglar / Formació del voluntariat de Càritas / 25a edició de La Marxa de la Solidaritat.
-Agenda: Celebració del Dimecres de Cendra a la Catedral / Conferència familiar a Valls / Presentació del llibre «Setmana Santa de Reus. Passos, rimes, confraries» de Mn. Estanislau Figuerola / Conferència «Marià Mullerat, un màrtir dels nostres dies» a Arbeca / Conferències quaresmal del Sr. Arquebisbe a Bonavista / Dia de l’Esperit del Curs Alpha a Tarragona.
-Publicació: «DOCAT. Què cal fer? La Doctrina Social de l’Església»
-Lectures del Diumenge VIII del temps de durant l’any.
-Mirada endins: Comentari de Marcel Pallejà i Blay, laic dominic.