Descarregar arxiu

-«Als 4 vents» (Carta dominical del Sr. Arquebisbe): El Gènesi, porta de la Bíblia
-Beatificació de Marià Mullerat i Soldevila: De la vida i obra de Marià Mullerat (V), extret del llibre «Homenatge a Marià Mullerat i Soldevila»; nous materials al web de la beatificació i últims dies per a sol·licitar les invitacions per assistir a la celebració de beatificació
-Tarraconense: Els bisbes de Catalunya: «L’Església actuarà amb determinació per protegir els infants i adults vulnerables». Nota conjunta dels bisbes sobre la protecció dels menors i comunicat de la reunió n. 229.
-En un minut: ‘Set de Déu’ sobre l’avortament / Conveni de l’Arxiu Històric Arxidiocesà amb l’Ajuntament de Vallbona de les Monges / Sopar de la Fam a Reus / Exercicis espirituals dels seminaristes alumnes al Seminari Major Interdiocesà.
-Agenda: Conferències sobre el Dr. Marià Mullerat a Reus / Conferència a Solivella / XXIII Jornada interdiocesana de pastoral penitenciària / Recés quaresmal organitzat per la Renovació Carismàtica de Catalunya.
-Lectures del Diumenge VII del temps de durant l’any.
-Mirada endins: Comentari de Marcel Pallejà i Blay, laic dominic.