Descarregar arxiu

-‘Als 4 vents’ (Glossa del Sr. Arquebisbe): Jornada Mundial de l’Emigrant i el Refugiat
-Entrevista a la Gna. Consol Ferrús, superiora de la comunitat de Missioneres Claretianes a Reus amb motiu dels 150 anys de presència de la comunitat a la ciutat i actes programats per al dia 20 de gener.
-Setmana de pregària per la unitat dels cristians: del 18 al 25 de gener amb el lema «La vostra dreta, Senyor, és forta i gloriosa» (Cf. Ex 15,6).
-Formació: Inscripcions per al segon quadrimestre de l’Institut Superior de Ciències Religioses Sant Fructuós / Nova edició del curs online «Ciència i fe en diàleg»
-Agenda: Conferència «L’opció pels pobres d’Óscar Romero» a Tarragona a càrrec del cardenal Mons. Gregorio Rosa Chávez / Representació de La Passió de Sant Fructuós / Jornada d’animadors «Camí de l’Aplec de l’Esperit»
-Publicació: Calendario 2018 del Papa Francesc (Ed. San Pablo)
-Proposta: Exposició a Valls «Compromís i esperança: amb esforç arribem lluny» impulsada per la Delegació diocesana de Missions