Descarregar arxiu

-‘Als 4 vents’ (Glossa del Sr. Arquebisbe): Sant Francesc Xavier
-Per a reflexionar: «Un nou Advent» per les Germanes Clarisses de Reus
-Per a saber més. La professió de la fe cristiana: Crec en Jesucrist, fill unigènit de Déu (n. 79-135). Del Compendi del Catecisme de l’Església Catòlica
-En un minut: X Jornades interdiocesanes de Catequesi a Lleida / Jornada diocesana del voluntariat de Càritas Diocesana a Salou / V Jornada de Museus i Patrimoni de l’Església a Catalunya / Missa d’acció de gràcies a Alió per la beatificació del Gmà. Ferran Saperas, fill de la vila / Trobada del Sr. Arquebisbe amb usuaris de la Fundació Bonanit i ‘Cafè i Caliu’.
-Lectures del I Diumenge d’Advent i de la solemnitat de la Immaculada Concepció de la Benaurada Verge Maria (8 de desembre)
-Mirada endins: Comentari de Mn. Jordi Figueras Jové