Descarregar arxiu

-‘Als 4 vents’ (Glossa del Sr. Arquebisbe): Noves formes d’esclavitud
-Entrevista a M. Isabel Correig, missionera diocesana a Kinshasa (República Democràtica del Congo) sobre un nou projecte d’assistència sanitària a pacients indigents
-En un minut: Exposició sobre l’arqueologia de les primeres catedrals d’Europa (Del 16 de novembre al 21 de gener de 2018) i noves excavacions al recinte de culte imperial de Tàrraco / Implantació d’un nou mètode catequètic per adolescents i joves a més parròquies de l’arxidiòcesi / Convivència d’inici de curs del Seminari Major Interdiocesà al Santuari del Sant Crist de Balaguer / Càritas Interparroquial de Tarragona té nou blog i compte a Instagram.
-Proposta: I Aplec de mestres i professors cristians a Montserrat (dissabte 7 d’octubre)
-Missatge: Recull de missatges del papa Francesc en el seu viatge apostòlic a Colòmbia, del 6 a l’11 de setembre
-Nomenaments signats el dia 7 de setembre pel Sr. Arquebisbe
-Lectures del diumenge XXV durant l’any
-Mirada endins: Comentari de Víctor Mosquera Ramos, pvre.