Descarregar arxiu

-‘Als 4 vents’: Mans unides, mans amigues
-Entrevista a la presidenta de l’Hospitalitat diocesana de la Mare de Déu de Lourdes, Sra. Roser Garreta, i el consiliari diocesà, Mn. Joaquim Gras.
-En primera persona. L’experiència d’un jove a Lourdes per Adrià Fernández, seminarista.
-Càritas. «Aquests dies d’hivern i fred…» per Teresa Guinovart Solé, responsable de Càritas parroquial de La Canonja.
-Recurs: «Cathopic», una nova galeria fotogràfica de temàtica religiosa.
Papa Francesc. L’esperança cristiana: «Consoleu, consoleu al meu poble»
-Missatge del papa Francesc en la XXV Jornada Mundial del Malalt
-En un minut:  IV Jornada d’Apostolat Seglar de Catalunya i la III Assemblea d’Acció Catòlica General a Santiago de Compostela.
-Proposta: I Simposi internacional «Reforma i Reformes en l’Església» a Barcelona
-Lectures: del Diumenge VI durant l’any
-Mirada endins: Comentari de Mn. Ignasi Cabré Mas