Les delegacions diocesanes de joves de Catalunya i Mallorca, agrupades en el Secretariat Interdiocesà de Joventut (SIJ), han creat una nova imatge amb l’objectiu d’arribar més fàcilment als joves i donar major visibilitat a les activitats que s’organitzen arreu de les diòcesis amb seu a Catalunya i Mallorca. La imatge compta amb un nou logotip que busca simbolitzar la unitat cristiana, en la seva diversitat, i situa la creu de Jesús al centre.

També s’ha creat una nova pàgina web (www.esglesiajove.cat) en la que es recull tota aquesta activitat a més d’articles de reflexió per al treball pastoral. ‘Església jove’ també és present a les xarxes socials de Facebook i Instagram.