L’arquebisbe de Tarragona Joan Planellas i Barnosell ha constituït aquest dijous, dia 14 de maig, mitjançant un decret, la Comissió diocesana per a fer front als efectes de la pandèmia de Covid-19 a l’Arquebisbat de Tarragona.

Aquesta comissió, anunciada pel Sr. Arquebisbe el passat dia 6 de maig en les orientacions per a la represa progressiva del culte i la vida pastoral a l’arxidiòcesi, té com a principals objectius establir un pla de xoc caritatiu a l’arxidiòcesi i oferir una reflexió aprofundida sobre els efectes de la Covid-19 en la vida de les persones i del medi ambient, seguint les directius marcades pel papa Francesc.

Aquesta reflexió haurà d’orientar i incrementar les accions humanitzadores de l’Església diocesana. A més, l’arquebisbe Joan desitja que es vetlli per a una eficaç comunicació de tota l’acció de l’Església, que es fomentin sinergies amb les diferents realitats civils i religioses i se cerquin recursos econòmics per a fer front a aquest pla de xoc.

Els membres d’aquesta Comissió seran:
Mn. Lluís Simon Pascual, vicari de la caritat i coordinador de la Comissió.
Sr. Miquel Domènech i Mestre, president de l’Hospitalitat diocesana de la Mare de Déu de Lourdes.
Gna. Consol Ferrús March, missionera claretiana de Reus.
Sr. Salvador Grané i Terradas, director de Càritas Diocesana de Tarragona.
Sra. Montserrat Manresa Tomàs, professora de l’Escola Joan XXIII de Tarragona.
Mn. Miquel Marimon Vall, diaca permanent.
Sr. Òscar Millan Boronat, membre de la Delegació diocesana de Joventut i Missions de l’Arquebisbat.

Descarregar-se el video

Descarregar-se l’audio