Un any més el Departament de Mitjans de Comunicació de l’Arquebisbat publica la Memòria d’activitats. Una de les principals novetats del 2018 ha estat la presentació de  la nova pàgina web de l’Arquebisbat (www.arquebisbattarragona.cat), oferint un nou disseny i format que s’adapta a tots els dispositius mòbils.

La memòria recull tota la tasca realitzada a través dels mitjans diocesans que li són propis com el Full Dominical, la revista Església de Tarragona, la pàgina web, el programa de ràdio setmanal «El Campanar» i la pàgina de Religió que es publica els caps de setmana al Diari de Tarragona. També conté estadístiques sobre l’impacte de la informació de l’arxidiòcesi a les xarxes socials com Youtube, tenint dos canals —en català i castellà—, a Facebook i Twitter.

El Departament de Mitjans de Comunicació Social de l’Arquebisbat és un servei que ha de contribuir a difondre aquelles informacions que ajudin a conèixer millor l’Església diocesana en les seves obres, institucions i persones. Entre les seves principals tasques hi ha el servei a la premsa i l’assessorament i col·laboració amb altres departaments o delegacions diocesanes.

Descarregar-se la memòria 2018