Obrim el programa d’aquesta setmana parlant-vos de l’acollida de la creu de Mossul que es farà el proper mes de maig a l’arxidiòcesi de Tarragona. Una iniciativa de la Delegació diocesana de Joventut de l’Arquebisbat que compta amb la col·laboració de la Fundació pontifícia Ajuda a l’Església Necessitada.

També podreu escoltar “El vídeo del Papa”. Com ja sabeu cada mes el papa Francesc fa pública una intenció de pregària. Aquest mes d’abril té present als metges i personal sanitari que es troben en zones de guerra i que dia rere dia arrisquen la seva pròpia vida per a salvar la dels altres. Aquesta intenció es recull en format audiovisual i s’anomena “El vídeo del Papa”.

A la secció de notícies ens fem ressò de la 13a Trobada interdiocesana de professors de Religió a Sabadell, del sopar solidari celebrat a la parròquia de Sant Bernat Calvó de Reus, del 7d10 amb Mn. Joan Soler sobre la missió i de la descoberta d’una obra de Bonifàs a Riudoms.