Després d’un any de la creació del Centre d’Escolta Sant Josep Obrer de Torreforta i amb l’objectiu de què aquesta iniciativa es pugui impulsar arreu de l’arxidiòcesi, la Unitat Mòbil d’Intervenció dels religiosos camils visitarà novament Tarragona i Reus del 31 d’octubre al dia 2 de novembre.

Les sessions d’escolta, anònimes i totalment gratuïtes, van adreçades a persones que estan vivint una situació traumàtica com ara una malaltia, soledat, mort d’un ésser estimat o qualsevol altra forma de crisi vital, i ofereixen acollida, comprensió i orientació per al seu afrontament.

SESSIONS D’ESCOLTA PROGRAMADES

Parròquia de Sant Josep Obrer de Torreforta: dies 31 d’octubre i 1 de novembre de 10.00 a 13.00 h i de 16.00 a 20.00 h. També el dia 2 de novembre, de 10.00 a 13.00 h.
Parròquia de Sant Joan Baptista de Reus: Divendres dia 2 de novembre, de 16.00 a 20.00 h.

CONFERÈNCIES OBERTES A TOTHOM

Dia 30 d’octubre, a les 19.00 h:
«Yo y mis duelos: los ritus del duelo. Una mirada a la vida y a la muerte» a càrrec de Valentín Rodil, psicòleg i director de la Unitat Mòbil d’Intervenció dels religiosos camils.
Lloc: Parròquia de Santa Maria Assumpta de Bonavista

Dia 2 de novembre, a les 19.00 h:
«Duelo por la pérdida de un ser querido» a càrrec de Valentín Rodil.
Lloc: Parròquia de Sant Joan Baptista de Reus.

Per a més informació i/o demanar hores d’escolta es pot trucar al tel. 695 27 22 11.