En el comunicat d’aquest dimecres, dia 14 d’abril de 2021, el portaveu de l’Arquebisbat, Mn. Simó Gras i Solé, ha informat sobre els següents temes:

Erecció de la nova Fundació Sant Fructuós

L’arquebisbe de Tarragona, Dr. Joan Planellas, ha erigit, mitjançant un decret, la nova Fundació Sant Fructuós – Escoles diocesanes de Tarragona. Aquesta nova Fundació té un caràcter canònic i compta amb uns nous Estatuts aprovats també a data d’avui.

Aquesta Fundació tindrà com a missió vetllar per la transmissió dels valors educatius propis de l’Església catòlica a les escoles de titularitat diocesana, que en són sis: el Col·legi Sant Pau Apòstol de Tarragona, el Col·legi Sant Pau de Reus, l’escola Joan XXIII de Bonavista, el Col·legi Mare de Déu de la Serra de Montblanc, el Col·legi d’Educació Especial Tilmar de Montblanc i el Col·legi Sant Rafael de La Selva del Camp.

El nou patronat, presidit pel Sr. Arquebisbe, està constituït pels següents membres:

Vicepresident: Mn. Joaquim Fortuny Vizcarro (vicari general)
Directora: Sra. M. Cinta Sebastià Estupiñà
Vocal: Sr. Rafael Muñoz Melgar (director del Secretariat diocesà per a l’ensenyament i l’escola cristiana)
Vocal: Sr. Antoni Montserrat Duch (elegit d’entre els directors de les Escoles diocesanes)
Vocal: Sra. Meritxell Ruiz Isern (designada pel President)
Vocal: Sra. Mercè Andreu Rosés (designada pel President)
Tresorer: Sr. Daniel Sobradillo Cardona (ecònom diocesà)
Secretari: Mn. Simó Gras i Solé (canceller)

Desitgem, a tots ells, molt d’encert en aquesta nova etapa de la Fundació.

Vetlla diocesana de pregària per les vocacions

Aquest proper diumenge dia 25 d’abril, s’escau la Jornada Mundial de Pregària per les Vocacions i la Jornada de les Vocacions Natives. Amb motiu d’aquesta Jornada tindrà lloc una Vetlla diocesana de pregària per les vocacions a la Catedral de Tarragona, a les set de la tarda.

Aquesta Vetlla, organitzada per la delegació diocesana de vocacions amb la col·laboració de les delegacions diocesanes per a l’activitat missionera, per als laics i la família, per al clergat i per a la vida consagrada, es podrà seguir en directe a través del web de l’Arquebisbat i del seu canal de Youtube.