«Tindrà un fill i li posarà Emmanuel perquè Déu és amb nosaltres» (Is 7, 14)

El sí de la Mare de Déu a l’Anunciació ha estat sempre un model de vocació. Conscients del seu exemple, de la seva maternitat i de la seva intercessió, la Delegació diocesana de Vocacions ha volgut recuperar la Vetlla diocesana de la Immaculada, una eucaristia en la que es pregarà per les vocacions en bé de l’Església. La Vetlla, presidida per l’arquebisbe Joan, tindrà lloc el proper dia 7 de desembre, a les 19.30 hores, a la Capella Major del Seminari Pontifici de Tarragona.

Donades les circumstàncies actuals l’aforament serà limitat. Tanmateix la Vetlla es podrà seguir en directe a través del web de l’Arquebisbat (www.arqtgn.cat) i del seu canal de Youtube (Arquebisbat de Tarragona).

Com a preparació d’aquesta Vetlla a través de l’Instagram de la Delegació diocesana de Vocacions (@vocacionstarragona) es podrà seguir la Novena.