«Més sobre la Parròquia» (Ed. La Torratxa, 2016) és el títol del llibre, publicat recentment, sobre la Parròquia de Sant Feliu Màrtir de Constantí. Segons el rector de la Parròquia, Mn. Joaquim Claver, es tracta «d’un conjunt de materials extrets de l’arxiu parroquial que posem a l’abast de les persones interessades per a conèixer millor la nostra Parròquia. […] Sempre he cregut que aquest tipus d’aportació fa part del servei que un prevere pot ser a la parròquia que té encomanada». Una publicació que ha vist la llum gràcies al treball documental dels seus predecessors, com la tasca de divulgació de molta documentació antiga que va fer Mn. Ramon Bergadà sent rector d’aquesta Parròquia.

El llibre es presentava, a Constantí, el dia 21 d’abril a càrrec de la Dra. Sofia Mata, directora del Museu Diocesà de Tarragona la qual va anar desgranant el contingut de la publicació: la idiosincràsia de la Parròquia de Constantí, alguns fets significatius de la seva història, l’estadística sacramental al llarg del segle xx, el rectorologi de Constantí, els inventaris parroquials, l’arxiu de la Parròquia (en part ja transferit a l’Arxiu Històric Arxidiocesà), les tres esglésies (la vella, l’antiga i l’actual); els sants venerats a l’església a través de les seves imatges, les confraries, els enterraments a l’interior de les tres esmentades esglésies i el cementiri actual.

L’import de la venda del llibre es destinarà íntegrament a la Parròquia.