Per segon any consecutiu el Departament de Mitjans de Comunicació de l’Arquebisbat publica la Memòria d’activitats. Entre les principals novetats del 2016 el Departament ha creat un nou web (www.esglesiadetarragona.cat) que complementa i amplia les informacions de l’arxidiòcesi amb notícies d’interès de caire religiós, social o cultural d’àmbit local, nacional o internacional.

El Departament s’encarrega de vetllar i coordinar els mitjans diocesans que li són propis com el Full Dominical, la revista Església de Tarragona —en format paper i digital—, la pàgina web de l’Arquebisbat (www.arqtgn.cat), el programa de ràdio setmanal «El Campanar» que s’emet en diferents emissores i la pàgina de Religió que es publica els caps de setmana al Diari de Tarragona. També té presència a les xarxes socials com Youtube, tenint dos canals —en català i castellà—, a Facebook i Twitter. El Departament també disposa d’un plató de televisió des d’on es realitzen les entrevistes i s’enregistra el missatge dominical de l’Arquebisbe de Tarragona, «Als 4 vents».

Entre les seves principals tasques hi ha el servei a la premsa i l’assessorament i col·laboració amb altres departaments o delegacions diocesanes.

El Departament de Mitjans de Comunicació Social de l’Arquebisbat és un servei que ha de contribuir a difondre aquelles informacions que ajudin a conèixer millor l’Església diocesana en les seves obres, institucions i persones.

Descarregar Memòria